Monday, 1 December 2014

VOUCHER REDEMPTION

Shopping at The Store Segar Perdana Cheras.

KELMARIN saya sudah menebus beberapa baucer membeli belah yang telah saya menangi beberapa minggu yang lepas. Mula-mula saya ke pasaraya Tesco Ampang bersebelahan lebuhraya MRR2 di waktu pagi pukul 8.00. Selepas itu saya ke Giant Batu Caves pula yang terletak disebelah lebuhraya MRR2 juga. Selepas itu saya terus ke Econsave Pandan Perdana ditepi lebuhraya MRR2 yang sama tetapi sungguh saya tidak menyangka buah cempedak sudah menjadi nangka kerana pasaraya Econsave disitu telah ditutup. Jadi saya mencari dan berjumpa Econsave Segar Perdana Cheras. Dipendekkan cerita bila saya hendak membayar penyelia disitu juga bermasalah hendak menunaikan baucer tersebut dan beliau terpaksa menelefon menggunakan telefon bimbit beliau ke beberapa cawangan Econsave yang lain. Setelah hampir 45 minit baucer saya dapat ditunaikan akhirnya.

Dari Econsave Cheras saya terus ke The Store Pandan dan saya tiada masalah untuk menunaikan baucer The Store itu.

This candid capture at Econsave Segar Perdana, Cheras.

How do I redeem my Prepaid Voucher? It's simple, don't worry! 
At The Store Pandan Indah.

2 comments:

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.