Saturday, 27 December 2014

JERAM JETTY REVISITED

Jeram beach sunset last evening.

PETANG kelmarin saya sudah berjalan-jalan di Pantai Jeram sahaja. Sudah lama saya tidak kemari.

Nota lalat. Kadang-kadang bila saya melihat orang yang hobinya memancing ikan, saya pun tidak faham mereka sanggup duduk dan berdiri berjam-jam ditepi pantai, tepi sungai, tepi parit dan tepi longkang menunggu kail pancing diragut ikan.  Begitulah juga dengan hobi saya mengambil gambar, ada saja orang yang masih tidak memahaminya.

On action.

Yours truly.

"Many go fishing all their lives without knowing that it is not fish they are after." - Henry David Thoreau

Maghrib praying at the new mosque of Jeram.

Projek lalat: 'One Photo A Day: A Five Year Memory Blog' - Hari ini dalam sejarah lalat, 27 Disember 5 tahun yang lepas:

2009 - Miri; 2010 - KLCC; 2011 - Pasir Panjang, Negeri Sembilan; 2012 - Flora Fiesta, Putrajaya; 2013 - Fajar pray at Kaabah.

3 comments:

  1. Setiap org ada hobi masing2.. lama dh xmenangkap guna dslr sjak lens rosak

    ReplyDelete
  2. hanya org yg minat saja akan faham keseronokan dan kepuasa itu ...

    ReplyDelete

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.