Wednesday, 31 December 2014

INI SEMUA POYO

Butterfly Garden, Zoo Negara, Kuala Lumpur.

KELMARIN semasa dipenghujung lawatan di Zoo Negara, tiba-tiba saya baru perasan bahawa kamera saya sudah kehabisan bateri. Nasib baik juga saya membawa kamera dslr saya yang satu lagi didalam kereta. Dan kamera dslr inilah yang saya bawa kedalam taman rama-rama.

Hari ini 31 Disember 2014 sudah tiba dipenghujung tahun. Semoga banjir di pantai timur segera surut. Semoga kapalterbang Air Asia QZ8501 dapat ditemui semula. Semoga negara akan tetap aman damai sentosa sejahtera senantiasa. Amin ya robbal alamin.

"Woiii!! No personal photography here!" 

The Curly-haired Tarantula (Brachypelma albopilosum).

Butterfly feeding table - honey solution.

Cat whisker flower.

Butterflies mating time.

Butterfly Garden.

Ustaz poyo is looking at me.

Projek lalat: 'One Photo A Day: A Five Year Memory Blog' - Hari ini dalam sejarah lalat, 31 Disember 5 tahun yang lepas:


2009 - Labuan memorial park; 2010 - KLCC sunset view on Akleh; 2011 - me at Kenny Rogers, Tebrau City; 2012 - a new Wywy Papago gps replacing the older Garmin; 2013 - on Jabal Marwah.

12 comments:

  1. cantik rama-rama...wahh, that lady posing sampai begitu sekali..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hee bisalah mak. Budak2 remaja sekarang kena posing gambar celah kalajengking baru terbaik.

      Delete
  2. Replies
    1. Hee gambar van pun cantik juga ke cik kak miss nuyui? Kehh.

      Delete
  3. saya yang ddk kt area dkt2 zoo ni pun x smpi2 lg ;-)

    ReplyDelete
  4. cantik rama - rama tapi saya lebih taksub gambar burung . x tau kenapa ... bermakro2 di zoo negara lah ni . kenapa x leh ambil gambar panda ya ...

    ReplyDelete
  5. Semua gambar cantikk... suka tgk rama2 kt misai kucing tu. Ustaz poyo nk p mana. Haha

    ReplyDelete

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.