Thursday, 25 December 2014

DE-LUX



HARI Natal.

Kelmarin saya sengaja mengambil gambar lampu neon kelab malam di Ampang Park itu. Mungkin disuatu hari nanti saya akan mengambil gambar lampu neon papan tanda bangunan Tabung Haji yang baharu itu juga. Dan saya sudah rakamkan video untuk dibuat animasi akan lampu neon itu tetapi saya batalkan sahaja hasrat saya ini kerana ianya hanya memberatkan jalurlebar blog saya ini juga.

Projek lalat: 'One Photo A Day: A Five Year Memory Blog' - Hari ini dalam sejarah lalat, 25 Disember 5 tahun yang lepas:

2009 - Bandar Seri Begawan; 2010 - Bukit Layang-layang, Pasir Gudang; 2011 - driving to Krabi; 2012 - HMF on yaasir, KLCC; 2013 - Jabal Hira', Mekah.

1 comment:

  1. memang cantik kalau buat vidoe tp amat la susah nak upload ke blog dan memberatkan loading blog.

    ReplyDelete

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.