Tuesday, 18 November 2014

SELFIE, LUMUT

I can selfie too, can I?

KELMARIN saya meluangkan masa ke pantai Lumut melayan gps Wayway Papago yang saya baru perbetulkan layar skrinnya. Masa pergi saya diarah mengikuti jalan Plus keluar di susur Gopeng - Kellie's Castle - Batu Gajah - Lumut yang mengambil masa 4 jam.

Masa kembali juga saya diarah mengikuti jalan yang sama, tetapi dari pengalaman yang lepas-lepas, saya sengaja mengikuti jalan lama iaitu Lumut - Teluk Intan - Kg Sungai Haji Dorani - Kuala Selangor - Latar pula. Perjalanan yang memang singkat iaitu cuma 3 jam saja.



Petronas, RnR Rawang heading north.

Marina Island, Lumut.

Marina Island, Lumut.

District of Manjung.

(Mouse hover) Long cut versus shortcut!

1 comment:

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.