Friday, 7 November 2014

GROUP OF COMPANIES GAMES



BULAN lepas saya sudah dijemput untuk menjadi jurufoto pesta sukan syarikat berhad, tetapi olehkerana saya ada program yang lain yang saya sudah rancang sebelumnya, maka saya tolak dengan berat hati. Walaubagaimanapun, pada hari pesta sukan tersebut, program yang lain itu telah saya batalkan, maka saya pun mengambil kesempatan menghadiri diri dan mengambil beberapa keping gambar aktiviti sukan yang sedang berlangsung.


















































6 comments:

  1. salam
    meriahnya...disamping elok utk kesihatan..games ni jugak boleh mengeratkan silaturrahim...
    salam kenal sis...

    ReplyDelete
  2. cantik gambar2 tu..teringin jugak nak ambil gambar cenggitu ^_^

    ReplyDelete
  3. Bagus aktiviti sukan begini.. Menyihatkan badan pekerja yang asyik bekerja je sebelum ni :D

    ReplyDelete
  4. Waaaa...meriah!nyer...Mrs. A pun suka aktiviti sukan cenggini.
    Siap maskot bagai.
    Ada sorang rupa dia macam ex-boss Mrs. A

    ReplyDelete

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.