Saturday, 8 November 2014

FRIM

FRIM stands for 'Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia'.

SUDAH lama sebenarnya saya tidak membuat aktiviti mendaki dan masuk ke hutan selepas kejadian turun dari puncak Kinabalu. Sebenarnya juga kelmarin saya sepatutnya mengikut dan menyertai kumpulan budak-budak belia ke Taman Negara di Jerantut Pahang. Tetapi oleh kerana sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan, saya membuat aktiviti mendaki bukit yang berdekatan saja.


IMPORTANT: Canopy Walkway ticket can only be purchased at One Stop Centre, D6 building. Please purchase your ticket before tracking up.

Tracking on the way up.

Crown shyness gap in Tree Canopy.

'Chasing Ahmoi', stepping on the canopy walk now.

Don't look down.

Looking into the next stop.

Leaving plenty of mineral water after the hiking.

9 comments:

  1. Replies
    1. Hee seronoklah juga sebab sy dh lama x eksaiz masuk dlm hutan.,

      Delete
  2. Replies
    1. biasala gayat., tp kalo jatuh kebawah jugeerr ;-p

      Delete
  3. zizie dah lama x beriadah mcm ni.. nak join jungle tracking semua tu... huhu.. rindunya zaman skolah...

    ReplyDelete
  4. Adoiiii tengok gambar pun dah rasa gayat ketaq lutut semua.. macam tak sanggup je..hehee

    ReplyDelete
  5. Bestnya! Dah lama saya tak join aktiviti macam ni.

    ReplyDelete

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.