Thursday, 2 October 2014

THIS IS IPAD MINI NO. 7



TRAGEDI oktober, oops rezeki pertama saya untuk bulan Oktober ini. Asyik saya saja yang pegang dan tunjuk-tunjuk hadiah menjadikan blog saya ini semakin bosan dan hambar ya? Kali ini anak lelaki bongsu saya pula pegang hadiah mini ipad retina wifi 32GB dari Dutch Lady Jom Balik Kampung. Alhamdulillah saya bersyukur sahaja.

Terimekasih Dutch Lady Malaysia dan Kedai Mesra Petronas. Majulah Sukan untuk negara.

Nota lalat 1. Ini adalah iPad mini saya yang ke tujuh selama saya menceburi diri dalam bidang peraduan (baca contest) dalam masa setahun. Sebagai rekod,
  1. Lipton Iced Tea & Shell Select (Sep 13) 
  2. Nescafe Ipoh White Coffee (Oct 13) 
  3. Nescafe Ipoh White Coffee (Oct 13) 
  4. Coca-Cola (Nov 13) 
  5. 7 Eleven & Mini Oreo (Mar 14) 
  6. Permanis & Petronas (Sep 14) 
  7. Dutch Lady & Petronas (Oct 14)
Nota lalat 2. Ini adalah antara peraduan yang mana saya memenangi kesemua kategori kecuali Hadiah Pertama (Suzuki Nex Scooter). Alhamdulillah sekali lagi.

2 comments:

  1. Dah dapat ipad mini pun kira bersyukur dah.. Comel je model yang ni. Haha.

    ReplyDelete
  2. sonok la dpt hadiah, bukan senang nak dpt tu..rezeki dari Allah Taala.. Alhamdulillah...

    ReplyDelete

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.