Wednesday, 1 October 2014

JUTAWAN 4 POWER ROOT, DUTCH LADY KEDAI MESRA



ALHAMDULILLAH juga, walaupun sudah berbulan-bulan menunggu sehingga saya bekejaran ke pejabat Power Root di Jalan Tago itu untuk menuntut hadiah harian atas nama anak perempuan saya.

Dan di sebelah petang pula saya menerima bungkusan beserta hadiah cheque dari peraduan Jom Balik Kampung! Dutch Lady dan kedai Mesra Petronas. Saya teringat semasa peraduan ini dijalankan ramainya orang bertanya 'payung mana payung?' dan ada yang memarahi penjual di kedai Mesra Petronas pasal payung yang terhad dalam stok mereka.

Nota lalat. Payung Petronas Penipu - Luahan bekas pekerja stesen Petronas tentang isu payung.

1 comment:

  1. tahniah. Saya berjaya dpt 2 bijik payung semalam.. hehehhehehe

    ReplyDelete

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.