Sunday, 26 October 2014

HABUAN CONTEST

Holding for the last time my winning contest's vouchers at AEON Tebrau City.

SEMALAM saya sudah menghabiskan baucer membeli belah di Aeon Tebrau City. Baucer Aeon yang telah saya menangi dari peraduan sabun Top. Saya belikan beberapa helai seluar berpoket untuk anak lelaki saya yang akan ke Jepun tidak lama lagi. Selepas itu saya pun singgah di Manhattan Fishmarket sahaja.

My youngest at Manhattan Fishmarket waiting for the food.

Food in a fire!

Seafood I dont remember the name. The platter is called 'Manhattan Star Platter'.

4 comments:

  1. salam maal hijrah...tahniah dpt rezeki...

    ReplyDelete
  2. tahniah..menang contest.. dapat la habuan ckit buat belanja kan

    ReplyDelete
  3. Salam maal hijrah kak..
    Salam kenal..

    ReplyDelete
  4. seronoklah kalau dpt mcm ni... mg rezeki tu !

    ReplyDelete

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.