Tuesday, 28 October 2014

CITY EXPRESS

You are here, Terminal Masai.

PERJALANAN menaiki bas dari pekan koboi Masai ke Kuala Lumpur sepatutnya berlepas pada pukul 4.15 petang dan tiba di Terminal Bersepadu Selatan (TBS) 5 jam kemudian. Walaupun bas telah lama tiba tetapi bas bertolak pada pukul 4.40 petang dan tiba 6 jam setengah selepas itu kerana pemandu bas melencong ke Stesen Bas Larkin dan berhenti di Skudai untuk mengambil penumpang lagi dan lagi.

Information.

The City Express bus.

The oil palm green landscape, somewhere in Kulaijaya I think.

10 comments:

  1. Replies
    1. direction je ade xde maknenye kalo x ikot timing., Huuu

      Delete
  2. Kenapa jadi macam tu...tak ikut jadual?...bas bukan main besar dan lawa...tapi kurang penumpang.....
    Sebab tu lah melencong cari penumpang agaknyer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah mak bunda, suka suki dorang sajalah, selagi ada cara bagaimana nak tambah income. Jangan dorang suruh turun tukar naik bas lain sudahlah ya.

      Delete
  3. Replies
    1. tiada maknalah juga mak anies kalau bas jalan tak ikut jadual .

      Delete
  4. rindu pulak nak naik bas express balik kampung

    ReplyDelete
    Replies
    1. skrg dh ade kereta sendirik ke makk suria., heee

      Delete
  5. sekarang SPAD tak bagi bas turunkan mana2 penumpang kat mana2 tempat melainkan stesen yg hendak dituju.
    tuan blog ni ada pernah kena mcm ni tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dorg ni ckp saja tp xde pnguatkuasaan, dorg (drebar bas) selamber dog jer turunkan penumpang kat skudai depan shell, tmn sri puteri (dpn kipmart tampoi) tuuui., huuu

      Delete

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.