Thursday, 30 October 2014

CAT, HIBISCUS, ELIT 150

Stray but beautiful and curiosity like a cat, and I don't manage to get her any closer than this.

KUCING diatas bukanlah kepunyaan saya, cuma berkeliaran diluar rumah sahaja.

Pokok bunga raya yang saya tanam dalam pasu dibawah ini hidup subur kerana saya menyiramnya hampir setiap hari, kecuali hari minggu.

Dan sekarang ini saya menunggang kembali motor skuter buruk saya yang itu. Dan tiada kena mengena dengan harga minyak yang baru naik 20 sen.

Hibiscus rosa-sinensis.

After years of hibernating, this time I re-ride it again. Hopefully it's going to be an awesome experience.

10 comments:

  1. comel kucing tu . dia saja nak buat lawatan tu ... pandai snap gambar bunga, nice ... saya x berani ride motor . heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. timekaseh kerana suka gambar saya tangkap. ride motor memey bahaya kann ;-p

      Delete
    2. Saya pun penakut naik motor walaupun ada lesen motor.

      Delete
    3. nek motor save minyak taww mak aishah tuu., :-p

      Delete
  2. Cantik2 gambar2 ni. Guna dslr ke? Hihi
    best naik moto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. iye, guna dslr yg biasa2 ajer., timekaseh Hiii

      Delete
  3. 3 gambra 3 cerita punya makna berbezakan.. menarik !

    ReplyDelete
  4. Di sini rupanya wak berpindah.

    Saya sentiasa follow wak.

    Walau kemana wak pergi...


    ReplyDelete
  5. cantik gambau2 tu..mesti ada makna tersendiri..

    ReplyDelete
  6. inshaAllah mesti skuter tu okay punya.
    dia pun dah rindu nak berbakti pada tuan dia ni haa.. ^_^

    ReplyDelete

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.