Tuesday, 14 October 2014

ﺟﻮﻫﺮ



Minggu lepas saya sudah menaiki bas ekspres dari TBS (Terminal Bersepadu Selatan) untuk ke selatan tanahair. Sudah lama benar saya tidak naik bas ekspres selepas terminal bas dipindahkan dari Puduraya.

Walaupun tempat henti, rehat dan rawat banyak terdapat disepanjang lebuhraya Utara Selatan, tetapi bas ekspres itu tetap hendak berhenti rehat di Hentian Bas Yong Peng yang kotor lagi menjijikkan supaya pemandu bas boleh menikmati makanan percuma, sebotol air mineral gratis dan beberapa batang rokok percuma juga.

6 comments:

  1. Salam,

    Terima kasih sebab sudi singgah blog I and left comment :)

    Btw, kenapa 3 lalat? :)

    ReplyDelete
  2. Pernah sekali ke johor naik bas ekspres apa tak ingat singgah juga kat Yong Peng....

    ReplyDelete
  3. Baju Johor tu..

    Kadang2 tengok pemandu bas, ada yang suka selesakan penumpang, ada yang suka selesakan diri pemandu tu aje.

    ReplyDelete
  4. Saya pun ada pengalaman naik bus ekspres yang suka berhenti kawasan R n R bukan kelolaan PLUS.. Adeh! kurang selesa lah...

    ReplyDelete
  5. eshhh eshhh macam tu sekali, nasib baik sis tak ada pengalaman mcm tu..

    ReplyDelete

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.