Thursday, 18 September 2014

JOM BALIK KAMPUNG, SORAK GOL PEPSI



SEMALAM petang saya sudah terima pesanan ringkas (baca sms) mengatakan saya telah menang hadiah no 3 dalam peraduan Jom Balik Kampung Dutch Lady di kedai Mesra Petronas. Minggu lepas juga mereka memberitahu saya telah menang 5 hadiah saguhati berupa kad Touch n Go bernilai RM50 setiap satu. Hadiah utama iaitu skuter telah dimenangi oleh orang lain.

Petang semalam tiba dirumah saya terima surat dari Permanis menyatakan saya telah menang hadiah pertama iaitu mini iPad + jersi worldcup Portugal + botol air berlipat dalam peraduan 'Sorak Gol Pepsi'. Sudah lama rasanya saya tidak terima surat menang peraduan dari Permanis. Hadiah utama (baca Grand Prize) iaitu alat permainan konsol PS4 telah dimenangi oleh oranglain juga.

Walaupun begitu, saya ucapkan terimakasih kepada Dutch Lady, Permanis dan kedai Mesra Petronas. Majulah Sukan untuk Negara.

Nota lalat terkini 1. Baru tadi saya sempat lagi mengambil hadiah itu.

Nota lalat terkini 2. Dan hadiah mini ipad saya itu telah selamat dijual dengan sepantas kilat kepada rakan saya yang dalam perjalanan dari Bangi ke PWTC.

No comments:

Post a Comment

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.