Friday, 5 September 2014

PINENG POWERBANK



BEBERAPA BULAN yang lepas saya sudah memberikan anak perempuan saya sebiji powerbank untuk kegunaannya. Jenama Yoobao yang kurang pengecasan walaupun kuasanya 13000mAh. Sekali caj, guna 2 kali saja sudah kehabisan kuasa.

SEMALAM saya sudah terima powerbank berjenama Pineng, model PN968. Powerbank ini berkuasa 10000mAh yang saya pesan untuk anak perempuan saya yang masih belajar itu. Harga diatas talian (baca online) ialah RM49. Semoga tidak cepat rosak.

Walaupun begitu, selepas saya periksa bahawa model PN968 warna putih yang baru tiba itu sebenarnya bukanlah model yang saya pesan. Saya memesan model PN913 warna hitam seperti tercatat jelas dan padat didalam kertas invois itu. Cincau sahajakan mereka membuat kerja mah.

4 comments:

  1. Replies
    1. Saya tidak menukar, lagipun melecehkan sebab hendak kena hantar balik ke sana dan tunggu lagi penghantaran kembali kepada saya. Jadi mereka hanya memulangkan baki harga sahaja iaitu rm3.

      Delete
  2. Beli atas talian.. eemm.. dapat tukar balik tak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya tidak menukar walaupun boleh ditukar, lagipun melecehkan sebab hendak kena hantar balik ke sana dan tunggu lagi penghantaran kembali kepada saya. Jadi mereka hanya memulangkan baki harga sahaja iaitu rm3.

      Delete

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.