Wednesday, 17 September 2014

LWOT



EJEN PELANCONGAN saya telah menempah bilik di Lost World of Tambun bermula hari Malaysia hari ini. Saya terpaksa menunggu rakan-rakan anak lelaki saya itu di Terminal Bersepadu Selatan (TBS) sebelum berangkat ke Tambun.

Olehkerana esok saya bertugas setelah beberapa hari bercuti, saya hanya dapat menghantar anak lelaki dan rakan-rakan beliau ke Tambun.

Nota lalat 1. Ini adalah habuan keempat hasil menuai peraduan yang saya sertai selama ini. Sebelum ini saya telah menginap di Sunway Lagoon, di Langkawi, di Gambang dan di Pulau Tioman. Manakala melancong ke Pulau Bali kelmarin bukanlah hasil peraduan tetapi rombongan hari keluarga syarikat tempat saya bertugas. Harap maklum.



No comments:

Post a Comment

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.