Thursday, 4 September 2014

HACKS: GENERASI KE GENERASI



MINGGU LEPAS saya diberitahu oleh Hacks Malaysia dalam laman sosial FBnya yang menyatakan tidak dapat mengirim hadiah-hadiah peraduan Hacks It To Brazil. Olehkerana saya masih tidak menerima hadiah dari mereka, saya pun terus memberitahu untuk menghantar hadiah tersebut ke alamat pejabat saya.

Tengahari tadi saya pun menerima bungkusan hadiah tersebut iaitu sehelai baju t-shirt dan kad Giftcard Petronas yang bernilai RM50 saja.

Nota lalat 1. Semalam saya berpuasa selepas makan malam (baca dinner) hinggalah ke pukul 11pagi supaya doktor boleh memeriksa tahap diabetes dalam darah dan mendapati bacaan 5.2 adalah normal. Saya rasa amat gembira dan lega sekali. Cuma sekarang saya harus tunggu keputusan ujian darah untuk pemeriksaan tahap kolesterol dalam badan saya pula.

Updated. Keputusan Lipid. Tahap LDL Kolesterol (jahat) adalah 4.98 (<2.58). Kena makan ubat Simvastatin yang sudah lama saya tinggalkan.

3 comments:

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.