Friday, 1 August 2014

THE STORE VERSI UTAGHA



PROJEK The Store saya masih belum sampai dihujungnya. Kelmarin, saya sudah membeli belah di pasaraya The Store bahagian selatan tanahair (Johor dan Negeri Sembilan), bahagian tengah (Kuala Lumpur dan Selangor) dan sebahagian bahagian utara (Perak). Kini saya mengambil peluang ke pasaraya The Store di bahagian utara pula, lebih utara dari negeri Perak Darul Ridzuan, iaitu negeri Kedah dan Perlis.

Dalam perjalanan ke Perlis, saya sempat juga singgah ke Seberang Perai (sebahagian negeri Pulau Pinang) tetapi malangnya The Store Bukit Mertajam yang saya cari itu telah dibungkus (tutup).

Nota lalat. Setakat ini, The Store pantai timur (Kelantan, Terengganu & Pahang) dan negeri Melaka saja yang saya belum sempat membeli belah.













No comments:

Post a Comment

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.