Friday, 29 August 2014

PULAU TIOMAN: DAY 1 PART 3



SUASANA SENJA di Pulau Tioman ketika ini tidaklah begitu memberangsangkan untuk saya mengambil gambar matahari tenggelam (baca sunset). Awan yang berkepul-kepul dan langit yang kusam memanglah tidak menjanjikan gambar pemandangan yang cantik. Walaupun begitu saya gagahi diri saya bersantai nak menunggu juga sehingga hari gelap di tepi pantai Berjaya Resort ini.

Diharapkan esok suasana matahari tenggelam yang lebih menarik. Selepas pulang ke bilik resort, saya berehat sebentar sebelum ke restoran Nelayan untuk menjamu hidangan buffet makan malam (baca dinner). Saya membawa kamera dslr saya ini tetapi ketika sampai di restoran saya baru sedar bahawa kad memori kamera saya tidak masukkan kembali kedalamnya. Saya terpaksa berpatah balik ke bilik dan mengambil kad memori tersebut. Satu perjalanan yang meletihkan.
















3 comments:

  1. Suka tengok gambar pemandangan laut tu. Wak guna flash ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg gmbr laut tu x gune flash, yg gmbr ade org gune flash., bolee ;)

      Delete
  2. semua gambar yg Wak nap semua cantik..perlu belahar dari Wak sebenarnya..teknik mempoto

    ReplyDelete

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.