Friday, 20 September 2013

MY JOB



MINGGU lepas saya telah mendapat komputer peribadi di pejabat yg baru sebagai pengganti komputer yg lama.

Semalam (Rabu) rakan designer saya telah meminta untuk saya men'setting' software PDMS dan ini cara aturan tugasan saya.

1. Install PDMS 12 SP6 dari CD yg asli. Minta dari lead PDMS Administrator. Tapi perlukan access right dalam pc beliau, minta dari pekerja IT.
2. Install Flexman dari CD yg asli juga. Juga minta access right dari pekerja IT.
3. Setup dan configure FlexmanConfig dan taip - 744@pdms_server.
4. Berikan access right dalam folder pdms_server. Tidak perlu minta kebenaran dari pekerja IT.
5. Tiru fail dari komputer saya. Fail-fail yg perlu ditiru (copy) ialah evars-BRE.bat dan juga pdms-BRE.bat

No comments:

Post a Comment

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.