Saturday, 24 August 2013

MY FLU NEVER ENDS



HARI Jumaat yg saya berasa lemah sangat. Demam saya masih belum kebah walaupun ubat dari klinik sudah saya habiskan pada hari Isnin kelmarin.

Pukul 9.40am saya sudah pergi berjumpa dengan doktor di klinik. Misi India yg bertugas dulu pun sudah berhenti kerja dan diganti dengan misi Melayu yg jelita juga. Dan doktor yg selama ini dari kaum kerabat minachi pun sudah ditukar dengan doktor Melayu yg muda. Doktor muda memberikan saya ubat cari kahak, ubat selsema, ubat sirap batuk dan ubat antibiotik saja.

Pukul 11.00am saya sudah melompatkan bateri kereta cikputih saya sebab meragam lagi. Dan saya sempat lagi menghantar photobook di kedai Times Venture di Taman Maluri. Amoi itu kata kena tunggu 3 minggu baru siap.

Bila balik ke pejabat saya baru perasan ada jamuan makan hariraya pula.

No comments:

Post a Comment

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.