Wednesday, 21 August 2013

LENGUH TAPI NORMAL



HARI Selasa semalam saya sudah bercuti kerana menghantar anak lelaki saya nombor 3 menghadiri peperiksaan pianonya di Mutiara Hotel, Johor Bahru. Dulunya Mutiara Hotel dikenali sebagai Holiday Inn bersebelahan dengan pusat membeli belah yg terkenal Holiday Plaza.

Sebelum itu sempat lagi menghantar beliau ke Hospital Regency Seri Alam kerana beliau mengadu sakit lenguh-lenguh sendi tapi tidaklah demam. Doktor pakar pun memeriksa nadi beliau dan darah beliau diambil untuk diperiksa.

Selepas pulang dari ujian piano, saya singgah lagi ke hospital Regency tersebut untuk mengambil keputusan darah beliau dan pembayaran akhir. Mengikut kata Dr Ong, darah beliau (anak saya itu) adalah normal dan tekanan darah yg normal juga. Saya rasa mungkin beliau mengalami tekanan sebab sedang menghadapi peperiksaan PMR.

Nota lalat. Malam tadi dalam pukul 11.00 ibu beliau memberitahu terpaksa ke hospital yg sama lagi sebab beliau sakit dada.


No comments:

Post a Comment

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.