Thursday, 15 August 2013

ANAK LANANG SING MBAREP



HARI INI yg agak sibuk juga. Perkara pertama ialah menguruskan cukai jalan kereta cikPuan Jnulekasnova itu. Cukai jalannya mati hari ini, bersamaan 14 Ogos 2013. Dan anak lelaki saya yg tua sudahpun mengambilnya di Pusat Jualan Toyota Larkin tengahari tadi.

Kos insuran ialah RM@,!)) dan cukai jalan ialah RM#%) sebagai rekod.

Keduanya, saya baru tahu anak lelaki saya itu sudah pun mendapat tawaran bekerja sebagai penolong QA di Skudai. Cuma beliau mahu berbincang dahulu dgn emaknya berkenaan hal tersebut.

Ketiganya, anak lelaki saya itu juga berhajat untuk menonton konsert Metallica di Singapura minggu depan. Emak beliau telah membelikan tiket konsert. Beliau ada memberitahu emaknya akan pergi bersama-sama kawannya dengan menaiki bas. Kemudian emaknya pula yg sibuk mahu saya menghantar beliau ke pulau. Saya kata, tengoklah nanti.

No comments:

Post a Comment

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.