Sunday, 7 July 2013

TM TAU MINTAK DUIT JEEEW



SEJAK hari Selasa kelmarin komputer saya tidak boleh melayari internet. Sudah telefon TM banyak kali. Repot arahan pembaikpulihan pun sudah dibuat.

Hari Ahad tadi, seorang kontraktor TM yg muda belia telah datang dan masuk rumah saya cuba membaiki modem dan internet. Tapi masih tidak berjaya. Kontraktor itu berkata yg dia hanya belajar setakat barangan TM saja dan tiadalah dia belajar modem selain TM juga. Seterusnya dia menyuruh saya menghantar ke kedai modem pula. "Kena bayar lebih kat kedai ye wak," katanya.

Dipendek cerita, saya telah menghantar modem ke kedai komputer tempat saya mula-mula beli modem itu. Mula-mulanya tidak berjaya, sehingga saya menelefon TM kembali kerana khuatir password yg diberi tidak betul. Akhirnya, modem saya berjaya melayari internet juga dengan harga upah RM15. Bil telefon saya tidak ketahuan berapa banyak pula angkara panggilan saya ke telefonis TM yg berjuta-juta kali adanya.

No comments:

Post a Comment

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.