Friday, 19 July 2013

RHB SHARE THE PRIDE



BENGANG betul saya rasa pagi ini sebab bila saya sedang membayar hutang kad kredit saya menggunakan mesin ATM di Jalan Ampang itu, tiba-tiba mesin ATM tergendala pula. Pegawai no. 1 meminta saya mengisi borang aduan. Pegawai no. 2 yang tiba selepas itu terpinga-pinga bila saya hendak serahkan borang tersebut. Seperti yang saya jangka, pegawai kata minggu depan baru tahu dan jelas berkenaan nasib wang yang saya deposit dalam mesin tadi.

Sebelum itu disebelah pagi pula, saya telah mencuba nasib menyertai pertandingan bank yang sama dalam laman web sosial Facebook. Moga-moga saya berjaya.

Nota lalat. Alhamdulillah, bila saya periksa penyata bank saya dapati duit saya sudah selamat didepositkan. Moga-moga perkara kerosakan mesin ATM ini tidak akan berlaku lagi.

No comments:

Post a Comment

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.