Sunday, 28 July 2013

MB SERVICE



SEMALAM pagi saya sudah menghantar kereta cikputih saya itu untuk diservis biasa. Tukar minyak hitam, minyak Auto, minyak Gear, dan filter yg sudah kotor. Sementara menunggu kereta saya itu siap pukul 4.30 petang, sempat lagi saya berjalan-jalan dengan cikKak Jnulekasnova sekitar bandaraya Johor Bahru juga.

Harga servis kali ini ialah RM!,#%(.00.

Nota lalat. Semasa saya membeli baju raya di Kompleks Pasir Gudang tadi malam, saya sudah beli 4 paket bateri Energizer Lithium. Harga sepaket ialah RM19.80, lebih mahal berbanding harga di KL (RM16) doh. Manakala harga bateri Energizer Max di stesen minyak Shell disekitar Johor Bahru pula ialah RM6.20, lebih kurang sama saja seperti di Kuala Lumpur juga.

No comments:

Post a Comment

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.