Monday, 10 June 2013

SANDAKAN DAY TWO





PAGI hari kedua dan hari terakhir pula, saya memeriksa keluar dari hotel awal sebab mahu mengejar matahari terbit di Kampung Air Sim Sim.

Saya menyertai aktiviti kelab Nikon Malaysia pukul 8 pagi. Pukul 8.30 aktiviti dimulai dgn mencari dan menangkap gambar burung dalam hutan. Pukul 10 barulah aktiviti menembak gambar model bermula.

Pukul 11 pagi saya sudah memandu ke pusat pemeliharaan monyet belanda (Probosis Monkey) di Teluk Labuk Bay yg jauhnya memasuki ladang kelapa sawit melalui jalan gravel yg tidak ditar. Saya amat beruntung kerana ada bantuan gps yg saya bawa.

Dalam perjalanan pulang dari Teluk Labuk Bay saya singgah di Kampung Gum Gum untuk bersolat jamak qasar dan selanjutnya terus ke lapangan terbang untuk pemulangan kereta sewa saya.

[+ Sandakan Day One ]

Nota lalat. Saya tertinggal tripod kamera saya didalam kereta sewa tersebut. Saya hanya teringat bila saya sudah berada didalam pesawat kapalterbang.

No comments:

Post a Comment

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.