Thursday, 30 May 2013

SURIA FM YG KECEWA




Saya sudah mencuba setiap hari sejak 2 minggu yg lepas. Cubaan untuk memenangi hadiah wangtunai seribu ringgit dalam seminit dari radio Suria FM.

Pukul 9.20pagi tadi saya sudah berjaya menjadi penghantar sms terpantas. Dan saya bercakap dengan Adibah Noor dan DJ lainnya. Tetapi malangnya nasib saya kerana tahap talian digi telefon bimbit saya yg tidak elok dan terputus selepas berjaya menjawab 2 soalan sahaja.

Tetapi tidak mengapa juga. Kata orang tiada rezeki. InsyaAllah saya tidak berputus asa dan akan mencuba berkali-kali lagi. Amin.

Nota lalat. Tapi saya berasa amatlah malu tadi bila 1 malaysia mendengar suara saya dicorong radio dan terputus talian lah pula. OTL

No comments:

Post a Comment

Salam. Ini bukan blog langau. Sila komen secara berhemah.